» Nyårsporträtt med Nisse

Som jag nämnde för ett tag sedan passade jag och Hillevi på att fotografera varandra med våra hästar på nyårsafton och trots att vädret var grått och ganska tråkigt blev det många fina bilder ändå, roligt nog. Det är ju inte det lättaste att tajma en otålig häst, grått väder (svårare ljus = större chans för oskärpa) och lite snålblåst ;) Här kommer några av mina favoriter, speciellt nummer fem av dessa, oredigerade och tagna av Hillevi :)
 
Förresten - vad tycks om den nya headern? :)
 
 
 
 
 
 


» Lena

Han ser ut att vara måttligt imponerad av att pussas :) :)

Svar: Ingen höjdare sa han! :)
Amanda Kennmark

2014-01-13 // 20:21:41
» Ida

Hej, visst stod Mimmi på Bjällbrunna förut? Jag funderar på att flytta min häst dit och undrar vad du tyckte om stallet?

Svar: Hejsan!Ja det stämmer! Jag tycker stallet i sig är trevligt, men då utgår jag från mig själv som gillar den lite robusta och gammeldagsa stilen. Det enda minus jag egentligen kan ge stallet är att det är ganska mörkt och att det, i ärlighetens namn, skulle behöva rusta upp vissa delar. Annars stora trevliga boxar och härliga människor :)
Amanda Kennmark

2014-01-16 // 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback