» Mot Alicante!

Bäddade ner mig i sängen för en stund sedan i hopp om att somna direkt, men icke sa nicke! I vanlig ordning kan jag inte somna när jag 1) vet att jag ska göra något extra roligt nästa dag 2) ska gå upp svinigt tidigt, i det här fallet 03:50 3) sover ensam. Men vad gör det när jag såhär dags imorgon sitter i Alicante och njuter av värmen och att äntligen få träffa bästis igen? Inte mycket inte. 

04:15 möter jag upp Emma och Hillevi och tillsammans styr vi kosan mot Skavsta och sedan värmen och stannar där till måndag. Så skönt att få komma undan några skoldagar och kalla dagar i alla fall haha! När jag kommer hem väntar dock en veckas intensivplugg inför min första tenta och examination, men det tar vi då. Nu är det sol, bad, stränder och bästishäng som gäller i några dagar. Hur härligt? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback