» Lördagsmys med mig själv

Gomiddag med egenblandad sallad från ICAs salladsbar, naturgodis, choklad och Loka Crush. Så spenderar jag min lördagskväll i soffan i väntan på att mitt hjärta ska komma hit. Låter väl helt okej va? :)

Idag har jag bara varit en kortis i Linköping för att heja på klassen i den årliga Nollympiaden mellan programmen på HU. Och vad finns det att säga mer än att FTP skötte sig exemplariskt och tog hem en snygg seger? All cred till mina klasskompisar som kämpade som djur i regnet! Och lite cred till mig för att jag lyckades ta rätt tåg både dit och hem, det trodde jag aldrig haha! 

Stannade en stund på Mirum Galleria på hemvägen och handlade med mig lite nyttiga prylar och lite höstfint hem. Är helt kär i min fina vinröda tisha och nagellacket hihi. Det här med att vara hästlös medför tydligen vissa personlighetsförändringar ;) Köpte också tre superfina matlådor att ha med mig till skolan tillsammans med mina sporks, men dom glömde jag fota innan jag fyllt dom med mat och fryst in inför veckan. Får väl visa senare i veckan istället, när de är in action haha!

På tal om action har jag jordens träningsvärk från gårdagens gympass, hur härligt är inte det? Imorgon är det på't igen direkt efter jobbet, längtar! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback