» Nytt och fräscht! (:

Äntligen säger jag bara! Nu när vi faktiskt har lagt vintern bakom oss på riktigt kände jag att det var passande att fräscha upp saker och ting här på min lilla blogg och skaffa mig en mer vårig och somrig design och framförallt en ny header, och resultatet ser ni ju själva! (:
 
Ni anar inte hur lång tid det tog för mig att lyckas knåpa ihop det här helt själv... Jag är ju som bekant ingen höjdare på teknik över huvud taget och koder av olika slag kan verkligen snurra till det för mig haha. Men när jag väl kom igång och började lära mig lite blev det faktiskt ganska roligt, även om jag bara lärt mig grunderna. Dock kan jag inte hitta koden för kommentarssymbolen ovanför inlägget och heller inte till kommentarsrutan där man skriver själva kommentaren. Jag satt hur länge som helst och testade och testade men kunde för allt i världen inte hitta rätt så de får hålla sig gröna/gråa tills jag hittar rätt så småningom. Kunde inte vänta tills dess med att få upp designen hihi!
 
Sååå, vad tycker ni? Själv är jag riktigt nöjd även om det fortfarande är detaljer som ska fixas till. Får se lite hur länge den här headern får stanna också, eventuellt blir den utbytt men jag gillar den samtidigt ganska mycket! Som ni ser har Mimmi äntligen fått plats på ett också, nämligen i profilbilden! Inte en dag för tidigt! (;
 
Ut med vintern och in med sommaren! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback