» Grusvägspremiär 7 mars

Igår var det Mimmi dagens enda häst och med en strålande sol på himlen och bra underlag på vägarna hade jag varit tokig om jag inte tagit tillfället i akt och utnyttjat detta, så igår hade vi vår grusvägspremiär! :D Så jag och den bruna pärlan begav oss iväg och det blev en hel del galopp med inslag av både rent bus men också ordentligt jobb som att öka, minska och byta galopp. Vi blev nog lika svettiga båda två haha! Mimmi var helt löddrig och jag själv ångrade flera gånger att jag tagit på mig vinterjackan... Men roligt hade vi och det satt fint med en extra lång avskrittning när vi var klara! (: 
 
Hur underbart är det inte att snön faktiskt börjat försvinna på allvar nu? Heeelt galet underbart om ni frågar mig! Barmarken kommer fram, man slipper snart broddarna och inte minst möjligheten till att rida på grusvägarna då. Me like very mucho (:
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback