» Anmälda till årets första tävling!

Ja det här med tävlingssäsongen VT 2013 alltså. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig när allt kom omkring utan istället behövde en hel del planeras om och det är fortfarande mycket som inte är spikat. Därför var planen att starta säsongen med träningstävlingarna hemma på klubben, men även det har ändrats nu, till min lycka! På tisdag åker nämligen jag och Zäta till Katrineholm tillsammans med Nickan och Mimmi för att delta på deras lokala kvällsdressyr, så himla roligt! ((: Vi kommer att mjukstarta med en LC:2 och en LB:1 och efter den här perioden med strul är målet bara att få godkända procent och att hitta en bra känsla i ridningen.  
 
Det ska bli så grymt kul att komma iväg igen, ni anar inte vad jag saknat att tävla under uppehållsmånaderna och motivationen jag får av att vara på G igen! Att det dessutom är en kvällstävling gör det hela lite extra roligt eftersom jag länge varit sugen på att åka på en sådan. Tagga, tagga, tagga :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback