» Mimmi tar plats!

Nu så! Nu är första steget taget mot att komma igång med bloggen ordentligt igen och en ny header är skapad. Inget avancerat men det är i alla fall "rätt" häst som syns på bilden nu, något ni kommer få veta mer om så småningom.
 
Precis som vanligt hade jag, som är så fruktansvärt bra på det här  med datorer, koder och olika program hit och dit *hosthost*, världens problem med att få allt att jobba med mig istället för mot mig. Och i vanlig ordning gick det helt plötsligt problemfritt när jag bara kom på hur jag skulle göra. Synd att jag måste vara så långsam bara hihi (; Men men. En ny header är i alla fall uppe och trots sin enkelhet är jag väldigt nöjd! Bilden är, som ni säkert ser, fotat framför Strömsholms slott och är tagen av Hillevi en dag när vi var ute på söndagspromenad. Mysigt värre (:
 
Så - från och med nu kan ni vänta er mer uppdatering igen och som jag n'mnde sist finns det en hel del att se fram emot... (:
 
Om ni inte ser ändringen - testa att uppdatera sidan!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback