» Säsongsdebut hösten 2012

Wiiee idag smäller det! Första tävlingen för terminen och det blir inte mindre än med Division 2 laget i dressyr :D Under våren var vi ju med i Div 3 laget och i höst hoppar vi upp ett snäpp. Ååh jag är så fruktansvärt taggad och peppad så det bara pirrar i hela kroppen ((:


I dag är det då självklart första omgången av förhoppningsvis tre och det går på (nästan) grannklubben Vikbolandets Ryttarförening. Där kommer vi starta en LB:2 med förhoppningsvis bra resultat (: Eftersom det är första starten för säsongen får jag ta det hela med en nypa salt, men sist jag tävlade dressyr på VRF gick det minst sagt bra så jag får hoppas att det stämmer idag med (y) (:

Det kommer bli en lååång tävlingsdag då Nickan, som jag åker med, inte startar förrns ca 16. Men det är egentligen mest roligt! Zäta är ju en riktig pärla att ha med sig på tävlingsplats och laget är alltid roligt att hänga med så jag tror utan tvekan att dagen kommer kännas jättekort ändå!

Hoppas ni håller tummarna för oss! (: 







Sv. Tack tack! Alltid kul att fota vackra saker, särskilt om man får äta efteråt :)

Svar: Hihi! Håller helt med dig! (:
Amanda Kennmark

2012-09-02 // 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback