» 100 poängs projektarbete

Häromdagen fick jag en kommentar där någon (tyvärr anonym...) undrade vad jag hade som projektarbete och tänkte att det kanske är fler som undrar, så jag svarar på det såhär så alla kan se det (:

Jag har mitt projektarbete tillsammans med en utav mina bästa vänner, Hillevi. Tillsammans ska vi planera och genomföra en tvådagars hopptävling med välgörenhetssyfte på Hageby Ridklubb, ponny första dagen och häst andra. Förhoppningen med projektet är att samla ihop en så stor inkomst som möjligt för att sedan skänka den till  någon form av välgörenhetsorganisation, viken är inte bestämd ännu men vi är lite inne på något med djur. 
För att genomföra projektet kommer vi bland annat försöka samla sponsorer och sedan förhoppningsvis få hjälp av klubbens medlemmar under själva tävlingsdagarna (:

Detta är alltså vad jag kommer syssla med under resterande månader av mitt sista gymnasieår, en hel massa planering och förarbete för att sedan göra något som kommer bli kanonkul! Att det sedan är lite småtrist att behöva göra så mycket arbete runt omkring projektet (skriva loggböcker, handledarträffar osv) är något jag får ta. Att anordna en tävling är ju trots allt inte helt nytt för oss så jag tror det blir bra! Det måste det bli hihi (:

Hoppas du blev nöjd med svaret! (: 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback