» Preliminära starttider till helgen

 
Nu har de preliminära starttiderna kommit upp till söndagens omgång av div II (:
Med tanke på att vi den här gången ska ända till Motala känns det verkligen skönt att jag inte fick någon tidig starttid. Det är inte alltid jätteroligt att lasta 06.30 och sedan sitta i bilen flera timmar. I vanliga fall tycker jag att det är skönare att åka tidigt och komma hem tidigt, men eftersom det ändå kommer bli en så pass lång tävlingsdag skadar det inte att få starta sent direkt (;
 
Jag har aldrig tidigare varit i Motala och ridit och det ska som vanligt bli spännande att se en ny anläggning! Det enda jag vet är att starterna kommer gå inomhus på sandbana och utifrån anläggningsskissen verkar det vara en ganska stor anläggning som är lätt att hitta på.
Någon av er som har varit där och vet om jag har rätt? Eller kan ge mig lite mer info? (:
 
 
 


» Carro

Var väldigt många år sen jag var där, var liksom bär jag var på fulk.. haha. Men, det jag minns är väl typ att läget var bra, att det fanns riktigt många stora hagar och att ridhuset var gigantiskt ;) stallet var ju inte heller litet direkt och ordning och reda var det dessutom, i alla fall då. Tror och hoppas att du kommer tycka att det är bra!

Svar: Det är lite den bilden jag fick av anläggningsskissen också, och med din beskrivning låter ju superbra! (:
Amanda Kennmark

2012-10-05 // 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback