» Löpningen går framåt!

Eller ska jag kanske säga springer framåt haha? (; 

Jag har börjat våga mig ifrån min lilla 1,5km runda och börjat springa lite längre "distanser" och det går som en dans! I lördags sprang jag strax över 3 km utan problem och då hade jag ändå tävlat och hållit igång hela dagen innan. Igår sprang jag hem från stallet efter styrelsemötet (ca 2 km) och det var heller inga problem, tog dessutom knappt 15 minuter vilket är en förbättring jämfört med vad jag har haft för tid/km sen jag fick järntabletterna (y)

Nej det går verkligen framåt just nu och trots att jag ännu inte är uppe i några långa sträckor älskar jag verkligen att snöra på mig löparskorna och ge mig iväg och rensa huvudet ett tag. Endorfinerna suger ju inte heller direkt! (:

Förresten är det exakt en vecka kvar till Vårruset nu, tagga järnet!! :DD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback