» I made it!

Sprang non-stop och kom i mål på 30 minuter och 5 sekunder, helt okej ändå! (: Det bästa var att jag inte var det minsta trött. Såhär i efterhand hade jag ju kunnat lägga upp tempot ganska mycket mer från början, men eftersom det var första gången jag var med och med tanke på omständigheterna valde jag att ta det lugnt istället. Men det var sjukt roligt och alla som stod och hejjade längs banan gjorde det hela ännu bättre. Härlig stämning på hela altet! (: Och nästa år ska jag springa på mindre än 25 minuter (;


- Uuurkass bild, det är jag tyvärr medveten om. Men jag tyckte det var roligare att ha en bild på medaljen än på mitt fejs igen! (; Hur som haver hänger den iaf bland mina rosetter på väggen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback