» Projekt jeansshorts

Efter att ha tagit på mig förra sommarens jeansshorts för ett par veckor sedan och insett att de inte alls satt som de skulle i år (till mitt försvar passade de inte helt hundra förra året heller, men nu var det katastrof!) har jag inlett Projekt Jeansshorts! (:

Snål som jag är vill jag inte lägga över 300 riksdaler på ett par nya som håller måtten för mina stenhårda krav (haha) så jag har tagit saken i egna händer och ska kirra ett par egna!
På HM hittade jag dessa för endast 100-lappen och nu ska de få sig en makeover som heter duga. Slitningar ska fixas, benen ska ändras och hittar jag något billigt skärp jag kan plocka nitar av så inhadlar jag och slaktar det också. 
Jag har en vision i mitt huvud om hur slutresultatet ska bli, nu återstår det bara att se om jag lyckas. Håll tummarna för mig! (:




- Om de bara vissta vad som väntade! (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback