» Good bye my lover, good bye my friend

Jag som sa ↓
- att jag aldrig skulle hitta en mobil som passade mig
- att alla nya mobiler var för stora och hightech
- att jag inte ville ha en touchmobil
- att om jag någonsin skaffade mig en ny mobil skulle det absolut vara en Sony Ericsson

Men nu, nu har jag gått och blivit med Samsung!! Jag får tacka min trogna lille Sony Ericsson Walkman för 6 hela års trogen tjänst, och samtidigt välkomna en Samsung Galaxy S2 till min småskaliga mobilfamilj! (:
Och ja, den är STOR, har endast tuoch, massa konstiga funktioner jag inte kommer förstå och ett helt nytt operativsystem att lära mig. Men jag tror att detta kan bli riktigt bra! (: 

Det här är nog mitt livs största impulsbeslut! (Snabba beslut är inte riktigt min grej som ni kanske vet...)
Mamma ringde när jag var i skolan och ställde frågan "Vill du ha en Samsung GS2 om det finns några kvar när pappa ha lunch?" eftersom de hade jordens extrapris på dessa på Elgiganten som öppningserbjudande. Och på 15 minuter hade jag velat, haft en mindre panikattack av beslutsångest, och sedan bara känt att "JA! Jag slår till!" och på den vägen är det. Men jag tror trots allt att det är ett bra beslut, och nu har jag ju något att lära mig under sommarlovet förutom körkortsteori! (; och jag är redan kär! (:





» Lina

Hej när kommer du till stallet med din dator så du kan ta med din dator :)

2012-06-16 // 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback