» Designfixande

Vet ni vad, jag tror att jag ska ta en mikropaus här ett par dagar, bara tills jag har fått klart den nya designen.
Det tar ju lite tid att fixa med den eftersom jag egentligen inte är så haj på vad det är jag gör utan måste testa mig fram hela tiden, och jag vill inte sitta vid datorn varje ledig stund eftersom jag gör det på jobbet också. Därför tar jag skrivartiden till pysslartid istället. Hoppas ni förstår mig! (:
Men jag kan lova att ni inte missar något särskilt eftersom jag mest jobbar om dagarna nu. Och om det händer något speciellt lovar jag att uppdatera er med det (; Vi ses om ett par dagar ♥

 
- Sålänge får ni en liten teaser på vad som komma skall... (; 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback