» Stor inspiration med små medel

Såhär lätt kan det vara att motivera sig själv till att öppna skoldatorn och dra igång ett annars ganska tråkigt arbete: en fin bakgrundsbild! Gissa om jag blir glad varje gång jag öppnar datorn nu och ser den här bilden från betessläppet i sommras? Det kanske inte är särskilt passande med en så somrig bild såhär i juletider men jag tycker den är så mysig med det höga gräset och den mycket nöjda lilla Zäta♥ (: Längtar liiite efter sommar och sol faktiskt, trots att jag är en sådan julfantast hihi!
 
På skrivbordet ligger också tre skärmdumpar som motiverar lite extra just nu som ni kanske ser, nämligen studentmyssen min, körkortet och min julklappsplanering. Schemat är tvunget att ligga där utav ren bekvämlighet även om det blir skönt att ta bort det i jul (;
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback