» Sista veckan nuuu!

Hej på er! (:
Nu var det ett par dagar sedan jag jag klottrade ner något här men ska jag vara ärlig har det varit ganska skönt. Och utifrån vad jag kan se så har ni klarat er rätt bra ändå så ingen skada skedd antar jag? (;
Nu börjar jag hur som helst bli normal i huvudet igen efter ett par grymt intensiva pluggveckor. Humöret var verkligen inte på topp då och inte heller min sömnkurva, men det börjar som sagt ordna upp sig och det är så grymt skönt!! Jag bokstavligen hatar att gå omkring och känna mig sur eller deppad, men nu blir det andra bullar (:
Som rubriken lyder är det (äääääntligen) sista skolveckan och på torsdag klockan går jag på jullov. Jag har längtat sedan jag skrev det här inlägget och nu känns det nästan knäppt att jag faktiskt tog mig igenom de där veckorna... Men det gjorde jag och det har gått förvånadsvärt fort, tro det eller ej. Skönt nog har det verkligen börjat märkas att det inte är mycket kvar av skolan nu. Inställda lektioner, sovmornar och endast småjobb på lektionerna uppskattas hihi. Idag till exempel får jag bara tillbaka resultat på första lektionen och efter det har jag håltimme och sedan redovisning innan det är dags för sista lektionen. Helt okej dag med andra ord (:
Efter skolan bär det av upp till stallet där Zäta förhoppningsvis är lika myssugen som jag! Det har blivit alldeles för lite pricktid under de senaste veckorna, men det ska vi ta igen nu ♥
kul att appen vägrar placera texten som jag vill btw, asfult ju...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback