» Kanske den vidrigaste broschyren någonsin

Som vanligt vid årstidsbytet får jag ett röj-ryck och såhär inför jul är det snarare en regel än en tillfällighet. För ett par dagar sedan satte jag därför igång och bland mina badrumssaker hittade jag den här, något oinspirerande, broschyren. Jag fick den här samtidigt som jag fick min tandställning, alltså för lite drygt tre år sedan, och tyckte den såg gammal och omodern ut redan då. När jag sedan fick veta av en vän att samma broschyr används idag börjar man ju undra lite. Jag gissar på att den är ganska gammal i gemet denna vackra broschyr, frågan är bara vilket årtionde den började användas? (; 

Åh va taggad man blir på att ha sin tandställning när man ser den här! Öm i tänderna och skavsår, men tugga för tusan inte på några pennor! ...haha!
 
 
 


Jag ska sätta in tandställning på måndag Amanda...

Svar: Ska du få tandställning alltså? Du behöver inte vara orolig, det kommer säkert gå superbra! (: Om du har tur får du den här vackra broschyren med dig hem också hihi!
Amanda Kennmark

2012-12-04 // 21:58:27

Å herregud jag fick också den där broschyren! Han på bilden är verkligen olagligt snygg, jag blev så taggad på att få tandställning ( not ) MEN HÖR OCH HÄPNA GOTT FOLK! Nu är det bara 1 år kvar!!! Whoop Whoop...

Svar: Haha, jag kände samma sak, en riktig heting! ;) Det är bra Malin kämpa på, det är så värt det när du är klar :D
Amanda Kennmark

2012-12-06 // 16:12:54

Haha du är jämt så positiv Amanda, like that! (Y) :)

Svar: Hihi tack! Allt blir mycket roligare om man är positiv ju! :)
Amanda Kennmark

2012-12-06 // 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback