» Granen står så grön och grann i stugan, fotografering

Som jag nämnde igår har vi äntligen klätt årets julgran och eftersom det bara var jag och mamma som var intresserade av et fick vi till den precis som vi ville hihi. Därför blev årets tema blått och silver och jag måste säga att vi blev väldigt nöjda. Jag kan tänka mig hur fint det kommer vara med alla klappar under på julafton (: Jag blev helt kär i alla de glittriga kulorna. De hittade vi längst in i ett förråd och tur var väl det så fina som de blev i granen. När vi var klara avslutade vi självklart med varsin skiva vörtbröd med julskinka (:

Kamera: Nikon D60
Objetiv: 18-55 mm Nikkor zoom
(Bilderna ser lite olika ut i ljusnivån bland annat och anledningen till det är att jag håller på att testa massor av nya inställningar på kameran och kombinerar lite olika grejjer. Jag har "börjat om från början" skulle man väl kunna säga och håller på att lära mig kameran ännu bättre!) (:
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback