» Wierd facts

Jag befinner mig på Rhodos, detta är ett tidsinställt inlägg (:

Visste ni att...
 
♥ Jag är extremt rädd för harkrankar?
♥ En utav mina favoriträtter är något som bara min farmor har receptet på och som kallas för "hundmat"?
♥ Jag döpte mina första husdjur (två gerbiler) efter två killar jag tyckte var söta?
♥ Jag har gått i gymnastik?
♥ Skulle ha hetat Matilda om inte mina föräldrars kompisar döpt sin dotter till det precis innan jag kom?
♥ En utav mina favoritfilmer är Bröllopsduellen?
♥ Hästar har funnits i mitt liv från första dagen och jag har ridit sedan jag var tre år gammal?
♥ Jag tyckte att namnet Amanda var superfult och lät som ett pojknamn när jag var liten?
♥ Jag inte kunde säga "kratsa" när jag var liten utan sa att jag ville "kraffsa hovarna"?
♥ Jag är helt tokig i lussebullar?

Nå, var det någon som redan visste om något av detta? (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback