» Vi är redo!

Vi är i princip helt klara med alla förbereddelser inför imorgon nu, eller ja, för drygt 2 timmar sedan! (: Zäta har fått duscha, packningen är färdig och redo att plockas in i Nickans bil och utrustningen putsad och fin! Eftersom jag startar så sent imorgon hinner jag knoppa då innan vi åker, ganska skönt faktiskt! (: Ebba var snällis och gav mig både sällskap i stallet och hjälpte mig massor under kvällen, tack så mycket! ♥

Förut pysslade jag ihop en smarrig matsäck och gäller bara att lära in programmet det sista, men det sitter till 90 % så det blir ingen match (;

Blöt skrutt mumsar kvällsmat 


Självklart Amandus! Tack själv ;) <3

Svar: Du är så snäll du! :)
Amanda Kennmark

2012-09-02 // 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback