» Det här visste ni inte om Zäta

Jag befinner mig på Rhodos, detta är ett tidsinställt inlägg (:
 Ni har fått veta lite knasig fakta om mig, men visste ni detta om Zäta...

♥ Favoritgodiset är Kraffts morotspellets?
♥ Han kan hoppa rakt upp i luften när något blir för tråkigt eller tar för lång tid?
♥ Han alltid vill dricka ur slangen när han duschas?
♥ Han kan "pussas" på kommando, om han är på rätt humör (;
♥ Han piper när han blir upphetsad och tycker något är roligt?
♥ Jag var och är Zätas allra första skötare och att vi har hållt ihop sedan dagen han kom till Hageby?
♥ Ett utan favoritställena att klias på är mellan ganascherna?
 
Hade ni koll på detta? Kanske till och med bättre koll än på mig? (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback