» Påskfint

Eftersom farmor kom på finbesök under påskhelgen knåpade jag ihop dessa istället för att ge familjen påskägg i år. Supernekla att göra och rogivande att pyssla lite, dessutom jättegoda och det är ju inte direkt ett minus (:



- Ni får ursäkta kassa bilder, men jag tog dem lite snabbt nyss för att kunna lägga upp dem här (:

Eftersom jag är alldeles för lat för att skriva ett helt recept med beskrivning nu så erkänner jag att muffinsen är helt vanliga chokladmuffins och frostingen kan ni hitta om ni söker på "Cream cheese frosting Leila Lindholm" haha.
Blommorna är gjorda av mandelmassa som jag färgat gul och sedan penslat med lite sockerlösning för att få dem att stelna till och för att få strösslet att fastna. De här cupcakesen är nog de jag är mest nöjd med av alla mina cupcake-kreationer, jag älskar när något så enkelt blir så uppskattat (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback