» B som i choklad?

Kvällen igår blev lyckad! Keynoten blev ASGRYM! (eller..?) och nu ska jag bara redovisa den så är jag klar med spanskan för i år typ :)
Marsvinen fick komma upp och leka under tiden också med de satt bara under min skrivbordstol och hängde, till jag skulle försöka fånga dem för att sätta ner dem, då var det minsann dags att leka! ;)

Efter lite läxfix satte jag igång och bakade mer julgodis! :D En ny omgång chokladkola och mozartkulor stod på tur och jag tror att båda blev helt okej.
Eller mozartkulorna vet jag blev bra, men att göra kola är ta mig farao en hel vetenskap! Gjorde en sats i måndags med efter en stund bestämde den sig för att bli stenhård... så jag bestämde mig för att den fick bli chokladkarameller sitället, det gick det med! :)
Risken finns att den jag gjorde igår (med ett annat recept) blev väldigt mjuk, men hällre det i så fall :)
Som pricken över i:et råkade jag dessutom spilla lite choklad på min smörgås (Läs: Mac-book ;)) tangentbord, oj då!
Men den överlevde, det är bara B-knappen som har fått lite under sig som jag inte kommer åt att pilla bort hihi. Men datorn vill väl också vara julig? ;)

Höll på lite för länge med julgodiset och satt sen onödigt länge i soffan innan jag tillslut somnade, men man får vara trött på fredagar så det gör inget! :)

Är ni förresten intresserade av att se vad jag har åstadkommit under mitt pysslande med julgodis/bak? Släng in en kommentar i så fall så kirrar jag bilder! :)

Kram Amanda

- Det får bli en väldigt suddig bild på en väldigt söt men borttappad Måns-kisse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback