» Morgonpigg

Nog för att jag är morgonpigg i vanliga fall, men nu när jag har varit hemma och gjort ingenting i flera dagar är det värre än vanligt. Jag har svårt att somna på kvällarna och svårt att sova på mornarna. Underbart... Så idag när Adam åkte till jobbet 06.30 hade jag redan varit vaken en stund och när han gick hemifrån var det helt omöjligt att somna om, så det var bara att gå upp och pallra sig iväg hemåt.
 
Då är frågan vad jag ska sysselsätta mig med idag? Först på schemat står att följa med Emma till Nisse och det kommer väl göra ungefär hela min dag hihi :) Idag har vi planerat in lite småhoppning så det ska bli spännande att se honom hoppa uppsuttet från marken för min del. Jag hoppade honom själv i lördags och då gjorde han  mycket bra ifrån sig, så länge jag också skötte mig. Men det är egentligen bara bra - jag uppskattar hästar som ger tillbaka det de får av mig som ryttare!
 
Innan dess ska jag fortsätta jakten på de perfekta jeansshortsen till sommaren. Nu när jag har gått i "vanliga" kläder i flera dagar och i brist på annat att koncentrera mig på har jag blivit lite shoppingsugen. Roligt för mig, men mindre bra för plånboken haha. Aja, jag tröstar mig med att jag får shoppingryck två, tre gånger om året kanske, så det är nog inte så farligt ändå ;)
 
 
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback