» Finally friday

Hur långsamma kan vardagar vara egentligen? Hela den här veckan har jag legat en dag före i tanken och det känns som om dagarna släpat sig fram i snigelfart. Så. Himla. Segt. Kanske beror det på att jag har haft något inbokat varje kväll och därför kommit hem ganska sent, vad vet jag? Nu är det iallafall äntligen fredag och jag har en helhelg med jobb framför mig, ganska mysigt ändå. 
 
Nisse går på halvfart och har ett par lugna dagar just nu efter mycket träning och tävling. Igår fick han vara ute med kompisarna massor av timmar och det blir jag lite glad i hjärtat av. Att se honom busa runt som en tok i hagen med småponnysarna gör att jag smälter. Nisse må vara knepig och ganska påfrestande ibland, men det finns ändå något i det lilla busfröet som gör att han verkligen har en speciell plats i mitt hjärta. Älskade lilla grå ♥ Idag hoppas jag att vi får en ridkompis så att vi kan komma ut i skogen och i helgen väntar longering och lek i ridhuset för hans del. Perfekt! 
 
Nu känns det som att det är hög tid att kicka igång den här fredagen och det tänker jag göra med ett överkroppspass på gymmet för att sen möta mamma på stan innan jobbet. Ikväll väntar tacokväll med tjejerna. Fredagsmys! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback