» Jobbhelg

Godmorgon på er! Klockan är tjugo i åtta och jag äter frukost för att tagga igång ibför helgens första jobbdag utav två, med blandade resultat. Det är nämligen totalt skitväder rent ut sagt och utanför köksfönstret vräker det ner någon blandning av regn och snö i blåsten. Jättemysigt faktiskt, eller? 
 
Men men,  nu kan jag ju inte rå på vädret så det gäller att lägga det åt sidan och göra det här till en grym dag ändå. Jag tycker trots allt om att jobba helg och efter att ha fått sova bredvid min bästa har jag laddat med massor energi. Dessutom blir har jag en inplanerad kompisdejt ikväll med Tessan som jag inte träffat på hur länge som helst så dagen går säkert fort. Nu - hoppa i ridkläderna,  åka till jobbet och morgonfodra och sedan utsläpp, hur i all världen jag nu ska lyckas få ut de stackars hästarna i stotmen... ;)
 
Sötaste lilla grå efter en markarbetsträningen i veckan. 
 
 


» M H

Hej!

Du har vunnit min tävling. Kan du kontakta mig på [email protected] så får du kontaktuppgifter till Erika :)

MVH
Matilda Holmström

Svar: Men åååh gud va glad jag blir! :)) Jag skickar mail direkt! :)
Amanda Kennmark

2014-03-16 // 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback