» Jag behöver tips!

Ju mer Nisse går framåt i utvecklingen desto roligare är det att dokumentera förloppet och se framstegen. Därför har jag nu en trogen följeslagare med mig till stallet så fort tillfälle finns - nämligen min kamera. Sedan 2008 har jag fram till vintern 2013 fotat med en Nikon D60 men valde nu att byta upp mig till en 5200 som bevisligen är både modernare och lättare att fota med på många sätt. Dessutom har den ett stort plus i att den även har filmfilmfunktion i HD vilket har blivit lite av ett favoritdrag hos mig. Nu vill jag filma allt hela tiden hihi :)
 
Men! Att filma mycket betyder också att man för med mycket onödigt som jag skulle vilja klippa bort, och det är där ni kommer in mina vänner. Jag behöver tips på bra (och gärna gratis eller hyfsat billiga) redigeringsprogram som är nedladdingsbara till min bärbara dator, dock inte iMovie eftersom jag inte har en Mac.
 
Så bomba mig med förslag nu så kan jag lova bra mycket filmer här på bloggen på den lille grå killen :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback