» Finbesök i storstan

 
Innan jag kommer till saken måste jag bara klaga av mig lite, för jag är sååååååååååååå avis på alla lyckliga häst människor som får spendera helgen i Göteborg och Scandinavium och hänga på underbara Göteborg Horseshow, jag får det nämligen inte... buhuuu :( Planen var att jsg precis som förra året skulle ha åkt med gänget från Stall Lilla hageby. Dock lyckades vi blanda ihop datum och helger sa jag nej i tron om att jag var i Tandådalen, vilket jag ju inte är, och sedan var det för sent. Som sagt - buhuuu! Men jag har det ganska bra ändå, just nu sitter jag nämligen i Tele 2 arena och väntar på att få höra Avicii spela, det är verkligen inte fy skam det hihi! :)
 
Aja, för att komma till saken har det varit fullt ös i veckan för min del vad det gäller hästar. Nickan, Nisses ägare, är nämligen i gbg och lever livet så jag är hästvakt. Och vet ni vad det betyder? Jo att jag äntligen har min fina Mimmsa hos mig igen! Hon och Bella har fått flytta in till jobbet en vecka för att jag ska få ihop det med två extra hästar och det är så himla roligt. Nog för att det är lite knivigt art hinna med tre hästar, jobb och fritiden men det är väl värt det. Känslan när jag satt upp på Mimmi i onsdags var bara så hemma. Jag älskar det ♥
 
Med andra ord har det varit en fullspäckad vecka och än är den inte slut. Imorgon väntar jobb 8-17, sedan årsmöte med klubben 17-19 och däreftet muskelpump på gymmet. Och så tre hästar på det inklusive lite fotojobb. Puh, tur att jag har snälla vänner som hjälper och hänger med mig imorgon ;)
 
Men vad gör man inte för sina favoriter? Det finns trots allt inte mycket som kan hålla mig borta från att köra ihop dagarna fullständigt om det innebär att jag får vara med de jag älskar ♥
 
Och som vanligt är inte tekniken på min sida,  big surprise... så vi får klara oss utan bild i inlägget idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback