» Som på nålar

Gaaah! Idag är dagen med stort D. Dagen som på många sätt kan avgöra hela min framtid, faktiskt, hur stort och läskigt det än låter. I eftermiddag får jag nämligen besked om huruvida jag kommer plugga i höst eller inte, och var i så fall. Jag håller mina tummar hårt för att jag ska få hamna i antingen Linköping eller Uppsala, som är mina toppval, och mer än så kan jag inte göra. 

Åh alltså ni anar inte hur nervös jag är! Kissar nästan på mig av spänning haha, varför måste jag vara så himla dålig på att få besked såhär? Det var likadant på gymnasiet, när vi skulle få tillbaka prov eller få veta betyg till exempel. Jag tror hela världen höll på att rasa inom mig varje gång och ändå visste jag oftast att jag hade gjort ganska bra ifrån mig då. Så ni kan ju tänka er hur det är idag när jag inte kunnat påverka situationen själv.  Hjälp säger jag bara...

Nej, nu åker jag till hästarna istället och hoppas kunna slappna av där. Efter det ska jag följa mitt lilla dagsschema som jag gjort för att komma fram till "fredag eftermiddag" som är tiden för beskedet enligt antagning.se. Snälla dagen - gå fort! 


Sommartrött bebis :)



» Carro

Håller tummarna såhär i efterhand även om du nog redan fått beskedet vid den här tidpunkten ;) så.. nu blev man lite nyfiken här.. var blev det?! :)

Svar: Tack! Men det blev ju inte riktigt som jag tänkt nu då :/
Amanda Kennmark

2014-07-11 // 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback