» Mina små aliens och vandaler

Det här med flughuvor alltså, kan vi diskutera det lite? För hur svåra är de inte att få att sitta bra, eller sitta över huvud taget? Och varför måste hästarna se ut som supersöta aliens så fort de får dessa huvor på sig?
 
Jag köpte två stycken i en modell som jag tyckte var helt perfekt och som killarna fick på sig i fredags. De hade mjuk resår runt ganaschen och nosryggen och mjukt nät runt öron och ögon och satt väldigt bra. Så kommer jag ut till hagen igår morse och Nisse har fullkomligen slaktat sin, men det var inte så mycket mer att göra åt saken än att ta av den och byta till en annan. Vad tror ni jag upptäcker idag när jag hämtar hästarna i hagen då? Jo, Zäta har gjort precis samma sak med sin huva och mördat den han också haha! De är verkligen två vandaler de där två alltså!
 
Så nu går de med varsin betydligt grövre huva i en modell som jag egentligen inte gillar, men hellre att de är nöjda och slipper insekter i ansiktet. Det är ju trots allt det som är poängen. Men! Jag skulle bli jätteglad om ni kunde tipsa om olika flughuvor ni själva har bra erfarenhet av, allt verkar ju bättre än de mjuka jag tyckte killarna skulle ha ;)
 
Mjukisluvor no more, till min förtret, men de var ju bra de två dygnen de varade, haha!
 
 
 


» Sara

Bucas zebra buzz of ska vara jättebra enligt flera på Vreta

http://www.lyckasridsport.se/zebra-buzzoff-fly-mask-p-33752-c-168.aspx

Svar: Tack! Då ska jag absolut kolla upp den! :)
Amanda Kennmark

2014-07-06 // 20:20:23

Var redigerar du din header?

Svar: Just den här har jag inte gjort själv, tror designern står på! :)
Amanda Kennmark

2014-07-07 // 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback