» Första dagen på semestern

 Dagen har varit lugn hittills och kommer fortsätta på samma sätt. Imorse tog jag bilen och tutade iväg till hästarna och myste med att äta frukost i hagen hos dom innan jag gjorde det dagliga. Får man ens ha det så bra? Efter det åkte jag hem och hämtade pojkvän och lillebror för att gö jag mitt första gym - och träningspass på lite mer än två veckor. Det var inte ett särskilt krävande pass, tre kilometer löpning och sen fokus på ben och rumpa med lite lägre vikter än vanligt. Men efter att ha känt mig som en pensionär i kroppen en tid med trötthet, ledvärk och liknande var det så skönt att faktiskt känna mig som vanligt igen och känna mig stark och vara helt överlycklig över att klara det. Jag hoppas verkligen kunna komma igång igen nu, får ta en lugn igångsättning så fungerar det nog!
 
Ungefär så har min första semesterdag se ut, och lite trädgårdshäng på det. Bara liiite mer sol och värme som fattas så tycker jag att kommande veckor kan få se ut precis såhär :)
 
Min morgon - frukost i sommarhagen, sittandes på Nisses täcke, sol och värme, och så världens bästa killar en bit ifrån. Hur underbart? ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback