» Bröllopsfotografering 140607

Nu så! Efter ett par timmars redigerande är jag äntligen klar med bilderna jag tog på Karin och Micke under deras bröllopsdag i början av juni och imorgon skickas de till det vackra paret.
 
Att få göra en bröllopsfotografering, min första dessutom, var superhäftigt men väldigt nervöst. Det är ju inte direkt som att fota sin kompis under en dressyrträning på ridbanan... De här bilderna måste ju fånga hundra procent av bröllopsdagen i varje pixel och vara top notch för att beskriva min känsla på bästa sätt, haha! Lite knivigt med andra ord och ni kan tro att jag satt på helspänn när jag dagen efter lade in nästan tusen bilder i datorn. Efter mycket om och men har jag nu runt 120 stycken som jag är helt nöjd och som är klara. Det är alltså bara ungefär en tiondel av alla de bilder jag tog som jag tycker är tillräckligt bra för att användas, men jag är inte förvånad. Det är lite hela poängen med att ta så många bilder - ju fler bilder du tar desto större chans har du att hitta guldkorn i samlingen.
 
Jag är verkligen jätteglad och hedrad över att Karin och hennes Micke ville ha med mig på deras bröllop och att jag fick uppdraget att göra det här. Jag önskar dom all lycka i framtiden ♥
 
 
 
 
 
 
 


» ebba

gud vilka fina bilder amanda! jättesnyggt!

Svar: Åh va roligt att du tycker det, tack snälla! :D
Amanda Kennmark

2014-07-11 // 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback