» 2014 - Nytt år med nya möjligheter

Fem dagar har gått på det nya året och jag mår så fruktansvärt bra! :) Precis när klockan slog tolv på nyårsafton fick jag lite panikångest och känslan av att jag inte orkade börja om på ett nytt år och göra allt från början igen. Sedan insåg jag att jag verkligen inte ska börja om med något utan bara fortsätta på den ganska oplanerade men bra vägen jag redan springer på! Och som sagt - nytt år medför nya möjligheter och blir 2014 hälften så bra som 2013 så kommer jag vara mer än nöjd :)
 
Nyårsafton firade jag tillsammans med bästisar och hästisar och det blev en helt grym dag och natt. Jag ochen utav mina allra bästa vänner Hillevi hängde nämligen ihop från halv nio på morgonen till ett på natten och hann få in två olika stall i tre omgångar, massor av hästar, uteritt, ridhustrim, fotograferingar, Mc Donaldslunch och en mysig hemmakväll innan jag hämtade pojkvännen på en fest och avslutade natten med honom. Det var precis lagom att bara ta det lugnt en hel dag och göra det jag älskar. Helt klart en av mina bästa nyårsaft'nar :)
 
Imorgon rullar vardagen igång igen och det känns faktiskt riktigt bra! Nog för att det var skönt med några dagars ledighet men nu känner jag att något måste hända. Jag vill framåt, jag vill utvecklas, jag vill växa och framförallt vill jag ta vara på alla möjligheter jag vet att jag har och allt nytt som jag vet kommer hända. Åh ni anar inte hur taggad jag är på ett nytt år! Jäklar va bra det ska bli!
 
Bjuder på en liten förhandstitt från nyårsfotograferingen tillsammans med Hillevi. Fina lilla grå
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback