» Hela fjället avklarat

Tävlingsmänniska och målmedveten som jag är måste jag på ett eller annat sätt ha ett mål med nästan allt jag gör och skidåkningen är inget undantag. Så idag gav jag mig själv en utmaning - att åka mig genom alla Tandådalens backar på vår och den östra sidan av fjället. När jag väl kommit på idén var det liksom försenat att ändra mig så trots dimma och superdålig sikt körde jag på och runt tretiden var jag klar.  Tandådalen check! Dessutom blev det lyxlunch i backen med våffla, bra dag med andra ord :)
 
 
 
 


» Karro

Hej! Kom in på din blogg efter att ha googlat på ridledarkursen hehe.. Jag ska nämligen söka nu i sommar, men jag är en riktig drrssyrtönt och tycker det där med hoppning är lite väl läskigt.. Tänkte bara höra hur mycket "hög" hoppning det är? Alltså där hindrena ligger på metern. Måste alla kravla sig över den där enmetersbanan, oavsett vad? Och även på ridprovet, hur höga är hindrena där? :) du får gärna svara på mejlen :)

Svar: Du har fått mail! :)
Amanda Kennmark

2014-02-22 // 00:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback