» Tatueringstankar


Jag vet inte exakt när, hur eller vad, men någon gång ska jag ha något litet på min kropp som påminner mig om vem jag är och varför. Och ja, jag vet att det kan tyckas fruktansvärt klyschigt, att jag kanske ångrar mig när jag är 75 år, att det gör ont, är dyrt, och att det kanske är ett dumt beslut. Men jag vill ändå och för en gångs skull är jag väldigt säker på min sak. Något litet och peppande, och som bara skriker Amanda om det. Så. Himla. Underbart.


» Carro

Bara man blir säker på vad man vill ha så ångrar man sig inte, bäst att inte bli för impulsiv bara.. jag visste ju vart jag ville ha i flera år, men gjorde ingen förrän rätt text för mig dök upp ;) ont gör det inte, dyrt är det inte heller (sålänge du vill ha något litet) och fint lär det nog bli!

Svar: Det är lite så jag tänker också, och det är därför det får ta tid. Men någon gång så! :)
Amanda Kennmark

2014-08-06 // 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback