» Status

Hej vänner! 

Det var ett tag sedan ni hörde från mig här och faktum är att jag har hållit mig härifrån med flit, för att bespara er med dödstrista och innehållslösa inlägg. För innehållslös är precis hur min vardag har varit (okej, nu tar jag i, men ni förstår) fram till i torsdags. Jag har varit sysslolös, hästlös, gymkortslös och rastlös. Låter väl inte överdrivet kul att läsa om va? ;)

Men nu har livet börjar rulla på igen! I torsdags for jag omkring på olika ärenden på förmiddagen och var hos Nisse och hälsade på under eftermiddagen. Igår agerade jag taxi och var sedan på Beteby (där Nisse bor numera) mellan 11:30 och 16:30 och tog hand om honom och Bimi. Idag sitter jag med en öm bak och ömma händer efter att ha ridit två små hästisar på samma dag efter ett psr veckors uppehåll och så börjar jobbet igen. Skönt! Imorgon börjar Nolle-P, på måndag börjar skolan (hjälp!) och sedan hoppas jag att allt är i rullning. Från noll till hundra med andra ord! Och just det! Nu, precis när allt viktigt drar igång, har jag fått världens dunderförkylning. Känns tacksamt haha!

Trots det så längtar jag efter att hösten ska komma igång ordentligt nu. Jag har så sjukt mycket roligt att se fram emot och vara nervös för och det här med att vänta är ju inte min starkaste sida... 

Vet ni vad jag tycker? Nu kickstartar vi hösten 2014 och gör det ordentligt. I'm ready!


» Lena

Du har ju åkt segelbåt :)

Svar: Sant! :)
Amanda Kennmark

2014-08-23 // 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback