» D-day

Usch hörreni. Idag är en minst sagt påfrestande dag. Zäta ska hem till ridskolan igen efter att jag har fått spendera en underbar sommar med honom och det gör ont på många sätt samtidigt som jag har vetat att den här dagen skulle komma hela tiden. Som pricken över i får jag dessutom det andra antagningsbeskedet idag och kommer då veta var jag ska plugga i höst. Västerås som det ser ut nu, eller Linköping som jag så väldigt gärna vill, det är frågan. Nästan så att jag vill kunna spola fram tiden och veta redan nu, jag ORKAR inte vänta längre! 

För att piffa upp den här, i dubbel bemärkelse, gråa dagen startade jag den på bästa sätt genom att riva av ett ordentligt gympass tillsammans med Johanna. Vi hade verkligen rätt mood idag och mina axlar skakar fortfarande när jag lyfter dom haha! Väl hemma bakade jag scones till mig och familjen och har ätit mysfrulle till precis nyss. Jag får nästan lite höstkänsla av att sitta ihopkurad framför en serie när regnet smattrar mot fönsterrutan, men det kan få vänta ett tag innan det blir vardag tycker jag. Mvh tjejen som avgudar sol och värme ;)

Nae vet ni vad. Nu gäller det att hålla sig sysselsatt ett par timmar innan allt drar igång. Wish me luck!



» Carro

Håller tummarna för Linköping, såklart! Hoppas hoppas.

2014-08-06 // 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback