» Off to work

Frukosten ligger i magen och jag ska alldeles strax klä på mig stallkläderna och cykla iväg till jobbet. Solen skiner ute, jag har en ganska lugn dag framför mig och ikväll är det hoppträning för Lena som gäller. Kan det ens bli bättre? Knappt! :)
 
Sist jag skrev var det... tisdag va? Bibbi kom runt lunch och slog om den vinklade skon som självklart skulle krångla och ha sig. Som alltid var det vänster fram som var boven och det är numera inte den enklaste hoven att fixa,  men det löste sig tillslut. 
 
Onsdagen innebar tandläkarbesök där vi inte kunde hitta några egentliga fel men konstaterade att jag ska byta bett. Torsdagen bjöd på hopplektion i lektionsgrupp och jag säger bara JÖSSES så rolig Nisse var haha! Totalt överladdad och bara studsade fram i minibockar runt hela ridhuset. Måste försöka visa er filmen som mamma har haha!
 
Igår blev det jogg på nya bettet och oj så bra han kändes på det,  jättestor skillnad och ingen är gladare än jag!  Fick en grym ridkänsla och han sög verkligen tag i bettet. Härligt! :)
 
Se där, hela veckan på några meningar, smidigt eller hur. Nu är det dags att jag sätter igång om jag inte vill komma för sent.
 
 Hoppas ni också får en bra lördag! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback