» Nytt och fräscht

Titta, titta, titta! Nu har jag äntligen en jättefin header överst på bloggisen, som jag har stört mig på min gamla och längtat efter en annan. Samtidigt som jag inte kunnat göra en själv eftersom mitt Photoshop legat nere sedan sportlovet.  Men så en kväll för någon månad sedan snubblade jag över en tävling om just en header på en blogg jag följer och slängde in en kommentar som bidrag lite hastigt och lustigt där jag förklarade hur dålig jag var på webbdesign och koder (ingen direkt nyhet  haha) och att Photoshop var paj, så att jag därför inte kunde göra min egen. Jag trodde väl egentligen inte att jag hade någon chans där, men plötslig låg ett mail i inkorgen om att jag vunnit och ni kan nog gissa hur glad jag blev! :)
 
Resultatet kan ni ju se ovan och personligen är jag jättenöjd. Nu är bara frågan: ska jag ändra färgen på alla överskrifter till rosa för att mitchmatcha eller inte?
 
 


» Lena

Men så fin bilden vart :)

Svar: Tack! Jodå, kände att det behövdes fräschas upp lite! :)
Amanda Kennmark

2014-04-18 // 00:14:04
» Lena

Jag tycker inte du behöver ändra. Den är jättefin nu!

2014-04-18 // 00:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback