» Härliga onsdag!

Vilken himla skön dag jag har haft idag! Jag fick vakna upp bredvid min bästa, solen lyser, det är varmt, jag har tagit en löptur utan att dö av trötthet (herregud var har min kondition tagit vägen?) haft hur mycket slötid som helst och ridit ut en långis i skogen med fint sällskap. Glada hästar, glada ryttare och perfekt ridväder, hur bra låter inte det? :)
 
Förutom ovanstående har jag också bråkat med min dator igen, suck. Eller inte datorn egentligen, utan snarare internet och datorns funktioner. Jag försöker just nu för tredje gången ladda upp filmerna från Pay and ride'n på Youtube för att sedan kunna lägga upp dem här, men det går sådär kan man väl säga... Aja, tur att jag har bra tålamod även om det kan tryta när det gäller teknik.
 
Snart ska jag kila ner till köket för att laga middag till familjen och efter det känns det som att jag måste ut i solen igen, jag kan inte hålla mig inne när det är så fint väder. Det är väl min onsdag på ett ungefär det, bra dag! Egentligen vet jag inte riktigt vad jag vill säga med det här inlägget känns som att det mest blev flummigt när jag läser det i efterhand nu, men det är okej. Jag har bara haft en grym dag, helt enkelt :)
 
Min snygga lilla kille, han börjar minsann bli stor nu ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback