» Chilli - 130918 ♥

Det gick inte alls som jag hoppats på smådjurskliniken i tisdags.
 
Efter undersökning och röntgen konstaterades en urinsten hos min lilla tuss. Valet stod mellan att ta bort henne direkt på plats eller låta veterinärerna försöka ta ut den under onsdagen. Eftersom chanserna var goda att de skulle få ut den och att Chilli skulle bli frisk och kry igen valde jag att ta den chansen jag hade och därför åkte vi tillbaka igår morse och hoppades på det bästa, även om vi anade det värsta. Och ja. Tyvärr fick vi rätt i våra onda aningar och Chilli fick somna in igår medan hon redan var sövd och inte hade ont mer. Nu är hon hos sin marsvinssyster som fick somna in i våras och jag gråter mest hela tiden. Någonstans vet jag att det blev bäst såhär, jag skulle aldrig låta henne lida och nu slipper hon ju ha ont.
 
Men jag saknar henne massor min glada lilla plutt ♥
 
 


Men gud nej!! Älskade vän, finns fortfarande här om du behöver mig. ♡

Svar: Tack finis <3
Amanda Kennmark

2013-09-19 // 22:39:06

Nej vad tråkigt :( <3

Svar: Verkligen! Det suger... :(
Amanda Kennmark

2013-09-19 // 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback