» Alltid är det något...

Igår startade jag veckan med mitt vanliga skivstångspass på Friskis och fick dessutom med mig Johanna, efter att ha väckt henne tio minuter efter att vi skulle träffats haha, och var sådär måndagstaggad när jag åkte därifrån som jag alltid blir av passet. Men någonstans tänktejjag ändånför mig själv att nu ska jag inte ropa hej ännu och tänka "vilken grym vecka det ska bli" osv, med tanke på hur förra veckan blev efter att jag gjort så. Och mycket riktigt. När jag kommer hem och fejar runt i mitt rum beter sig mitt marsvin väldigt konstigt och gnyr och har sig. Så upp med henne ur buren för att klämma, känna och sedan googla runt på olika veterinärsidor för att konstatera att hon troligen har dragit på sig urinvägsinfektion stackarn... :( Jag har själv aldrig haft urinvägsinfektion men med tanke på hur folk runt omkring mig mått av det kan jag ju bara tänka mig hur ont det måste göra på en sån lite filur. Pluttan ♥
Så eftermiddag far vi till smådjurskliniken direkt efter jobbet och ser vad vi kan göra åt saken, om vi kan göra något. Ni får hålla tummarna för oss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback