» Update!

 Här händer det inte mycket hörreni! Dagarna går i ett just nu och livet leker (: Men efter att ha fått lite skäll (haha) för att jag har uppdaterat bloggen så dåligt de senaste dagarna, vilket jag kan hålla med om, för ni en genomkörare med hur de senaste dagarna har sett ut!
 
I söndags fyllde jag nitton år och hade en helt otrolig dag! Den startade med en lång barbackatur på Mimmi och fortsatte sedan med underbart väder, familjemys och alldeles för mycket att äta haha. Har nog aldrig somnat så mätt som jag gjorde då men så ska det vara när man fyller år!
 
Måndagen fylldes av en morgon på Friskis med mitt skivstångspass, hemmafix, jobb mellan 14 och 19 för att sedan spendera kvällen tillsammans med den bästa ♥ 
 
Tisdagen bjöd istället på en lugn jobbmorgon, en lövig löptur och sedan tjejkväll med hela HEJA-gänget som var söta och firade mig genom att bjuda på kvällsfika på världens mysigaste fik Café Kuriosa och ge mig en helknäpp men väldigt rolig present. Jag fick nämligen ett "presentkort" på ett vi fyra ska boka in en kväll med middag och squash haha! Jag har aldrig testat på squash så det ska bli väldigt spännande (;
 
Igår var det onsdag och som vanligt betyder det ledig dag (: Därför passade jag på att ta sovmorgon innan jag tog tag i dagens städning och matlagning. Vid tolv kom Nickan och hämtade mig för dressyrträning med Mimmsan och det slutade med att vi var i stallet i mååånga timmar. Så himla mysigt i höstvädret. På kvällen mötte jag upp Tessan för ännu mer födelsedagsfirande och avslutade kvällen med bio. Bra dag!
 
Sådär, nu är vi i fas igen hihi! Den här dagen har hittills innehållit gymträning, möte på Manpower där jag skrev på mitt anställningskontrakt (wiiie!) och nu är jag hemma och laddar om för att jobba 12 - 19.30. Efter det ska jag skynda mig hem så mycket jag kan för att hinna umgås med bästa igen innan vi båda somnar (:
 
Två instagrambilder från veckan får vara dagens bilder. 1. Anställningskontraktet hos Manpower 2. Från löpningen i tisdags, mysigt eller hur!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback