» Vecka tjugotvå tvåtusentretton

Såhär i slutet av skolåret när jag har klarat av det mesta som ingår i den berömda "sluspurten" alla lärare på något underbart konstigt vis lyckas lägga in samtidigt börjar jag se slutet av tunneln och inse hur mycket det faktiskt har lönat sig att plugga. Även fast det kändes som pest och pina när jag satt med företagsekonomin till exempel räckte min envishet till en helt ledig dag idag eftersom den gjorde så jag kunde lämna in uppgiften redan i fredags = inget att göra på lektionen idag. Samma sak med engelskan. Sååå bra ju ((:
 
Faktum är att jag bara har tre saker kvar att göra i skolan och sedan är min gymnasietid så gott som över. Imorgon ska jag därför ta tag i ett svenskatal, på torsdag står muntligt nationellt prov i franska på schemat och måndag tisdag nästa vecka ska ett grupparbete redovisas i Organisation och Ledarskap. Sedan är det finito och det firas med mösspåtagning på onsdag, wihooo! :D
 
En utav de bästa sakerna med lite plugg är ju utan tvekan all fritid som kan spenderas på mycket roligare saker än läxor och min vecka kommer se ut ungefär såhär:
 
Måndag: Leeedig! Mysa lite på stan osv. med mamma som också är hemma idag
Tisdag: Skolan 9.40 - 16.00, därefter jobba på ridskolan med lektioner 18 - 21
Onsdag: Leeedig!
Torsdag: Skolan 8 - 9.30, sedan fri resten av dagen
Fredag: STUDENTBAL
Lördag: Fira mormor i Västervik som fyller år den 3 juni
Söndag: Division III omgång 2 med Mimmi och laget på NFK
 
Som ni kan se är det en grymt bra vecka jag har framför mig. Självklart blir det även en hel del Zäta och Mimmi, ungefär varje dag skulle jag tro hihi (; Och som jag sa - massor av fritid som kan spenderas på vad jag vill. Frågan är bara hur jag ska hålla mig från att bli totalt rastlös, jag får väl fylla alla hål med roligheter och sådant jag skjutit upp under våren helt enkelt, inte mig emot! (:
 
Det fungerar inte att ladda upp någon bild tyvärr, så det får bli ett tomt inlägg... :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback