» Jobbdag nummer tre

Alldeles strax hoppar jag in i bilen och brummar iväg mot stallet för jobbdag nummer tre på ridskolan den här veckan! Förhoppningsvis blir den lika bra som onsdagen och gårdagen, då jag hade barnlektioner, men jag har en känsla av att det blir lite tyngre idag. Sedan onsdags kväll har jag dragits med någon typ av förkylning som satt sig i halsen så jag bara hostar och hostar, lite feber av och till och i torsdags hade jag knappt någon röst. Gårdagens lektioner utomhus i lite blåst och utan headset var därför inte riktigt det min hals längtade efter och idag mår den väl sådär... Men det får det vara värt! Jag har börjat min hemmagjorda superkur med C-vitamin, Echinagard, Strepsils, Kan Jang och panodil för att bli av med allt, få se den förkylning som lyckas klå det haha! (;
 
Idag händer det förresten lite roliga saker i stallet! Dels har jag hjälp av två duktiga tjejer som har ansvarsdag idag, vilket betyder att de skall "prova på" att jobba, och ska hjälpa till med allt vardagsarbete. Det brukar vara riktigt roligt att samarbeta på det sättet så det känns extra bra en dag som denna. Dessutom kommer det en gäng under eftermiddagen som skall ha en möhippa och även det brukar vara sjukt kul, så jag har nog en rolig jobbdag att se fram emot (:
 
Nu - packa allt som skall med och sen full rulle fram till 17! 
 
Bästis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback