» Effektiv onsdag

Den här onsdagen har verkligen varit en dag i min stil, jag har hunnit med massor! Jag har både lagt tid på tråkiga men nödvändiga saker som att röja upp i mitt rum och göra tre olika läxor och ändå hunnit med att rida Mimmi och fixa Bjällbrunnastallet med mockning och morgonfodring + utsläpp, klippa mig som verkligen behövdes!, luncha med mamma på Lindahls, mysa med Zäta och hänga lite i solen. Och dagen är inte ens slut än, vilket betyder att jag har massor av tid kvar att utnyttja! Ääälskar verkligen mina lyxiga lediga onsdagar! (:
 
Hur kvällen spenderas är lite oklart... Just nu har vi jättefint väder här och om det håller i sig tar jag nog med mig kameran ut och fotar lite i kvällssolen. Annars tar jag nog tag i lite allmänna fix och bestyr som behöver göras här hemma. Det vore också bra om än lite tråkigare (; 
 
Från imorse, den klassiska öronbilden hihi, barbackatrimm i morgonsolen! (:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback