» Två veckors påsklov

Japp ni läste helt rätt, det är nämligen så att jag på sätt och vis har hela två veckors påsklov med start i fredags, lyxigt va? (; Förklaringen till det här är att 1. Skolan har utvecklingssamtalsdagar måndag och tisdag den här veckan, vilket betyder att alla lektioner är inställda och att elerverna har hemarbete istället. 2. Jag är redan ledig varje onsdag då det är tomma dagar på mitt schema. 3. Jag slipper gå på franskalektionen, vilket är dagens enda lektion på torsdag, och får ta igen den i efterhand. 4. Fredag är långfredag och då är alla lediga.
 
Idag startade jag därför mitt minilov som jag kallar den här veckan och har hittils haft en grym dag! Några timmar har spenderats på stan med mamma, myslunch och jättefyndshopping av träningskläder på Stadium och några på våffelätande. Haha nejdå inte timmar, men en ganska bra stund satt vi vid köksbordet och njöt. Det är ju trots allt våffeldagen idag och våfflor skulle ju kunna vara något av det godaste som finns! Lite senare piper jag iväg till stallet för mys med Zäta och styrelsemöte och efter det får jag se vad jag hittar på. Kanske lite filmtittande eller pyssel med kameran nu när jag inte behöver gå och lägga mig direkt tidigt ikväll. Skön känsla! Det är dessutom en ganska lugn vecka jag har framför mig, men egentligen borde jag väl sova. Vi får se hur det blir med den saken *host host* (;
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback