» Nytt och roligt uppdrag

Igår hade klubbens styrelse sitt årsmöte och som vanligt bjöds det på mat och lite häng med några klubbmedlemmar i en lokal som hyrts in för eftermiddagen och kvällen. För er som inte vet vad ett årsmöte är eller hur det går till kan jag i korta drag berätta att man i proncip går igenom vad styrelsen pysslat med under året (2012 alltså), hur verksamheten har fungerat och skötts, information om anläggningen osv. Det mesta som har med klubben att göra med andra ord (;
 
Den största, och roligaste, anledningen för mig att vara på årsmötet var att jag från och med igår numera sitter med som suppleant i klubbstyrelsen! I februari avgick som ordförande i ungdomssektionen och lämnade det uppdraget vilket faktiskt kändes tråkigare än jag hade väntat mig. Det blir verkligen en flytt från en styrelse till en annan haha! Men jag tror att det blir bra. Jag har ju suttit med på klubbstyrelsens årsmöten under 2012 som US-representant och skillnaden nu är egentligen bara att jag inte är där för US längre eftersom jag inte har någon direkt rösträtt som suppleant. Med andra ord har jag ganska bra koll på vad styrelsen gör och hur deras möten fungerar. Hur som helst ska det bli roligt med ett nytt uppdrag och att kunna vara med och påverka lite till i klubben. Vi får väl se var den här resan bär! (:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback