» Mot Strömsholm och ridledarutbildningen!

Åååh jag kan knappt fatta att idag faktiskt är dagen då jag och Mimmi styr kosan upp till Strömsholm för att spendera de tre närmsta veckorna där, och att jag sedan kommer hem som färdigutbildad ridledare! Förberedelserna har i stort sett pågått i ett halvår, om inte mer egentligen, och att faktiskt åka nu känns så himla grymt! ((:
 
Jag tror att det här kommer bli tre kanonveckor. Det blir säkert både supertufft och jobbigt emellanåt också, men samtidigt känns det i grund och botten bara roligt och jag kan knappt vänta tills vi är framme i eftermiddag och så småningom installerade i box och rum ikväll och jag kan börja packa upp alla mina och Mimmis saker hihi. 
 
Om ungefär två timmar rullar vi och transporten iväg, spänd tjej! (:
 


» Carro

Kul att det äntligen är dags! Ha det så bra där nu :)

Svar: Verkligen, och vi har det superbra här! Dagarna går i ett och försvinner i ett nafs! (:
Amanda Kennmark

2013-06-23 // 09:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback